FAQ
In cat timp îmi ajunge comanda?
Comanda dvs. va fi livrata in termen de 24-72 de ore de la primirea mesajului de finalizare, ambalare si predare catre curier. Pentru a vedea cand se va preda la curier comanda, puteti vedea data estimata de predare la finalizarea comenzii, in emailul de confirmare comanda, cat si pe pagina dedicata comenzii dvs.
In ce situatie se intampla sa intarzie curierul? Il puteti contacta pentru a ajunge mai repede?
Este posibil ca livrarea sa intarzie din diverse motive, insa firma noastra are obligatia de a expedia coletul si de a-l preda curierului, care, la randul sau, se asigura ca face toate eforturile pentru a livra coletul in cel mai scurt timp. Este responsabilitatea si obligatia clientului sa se asigure ca este disponibil cand este sunat de catre curier si sa se informeze unde si ce status are expeditia acestuia, informatii disponibile in email-urile trimise de magazinul nostru la confirmarea de expediere a comenzii. Curierii, indiferent de firma la care lucreaza, in perioadele aglomerate, vor avea mai multe expediții - chiar daca schimbam 1 sau mai multe firme de curierat, problemele vor fi aceleasi.
Ce trebuie sa fac daca m-am razgandit după ce am plasat o comanda?
Va recomandam sa anulati comanda automat prin intermediul optiunilor disponibile in email/sms/apel primit la trimiterea comenzii. O data ce comanda a intrat in procesul de livrare, aceasta nu mai poate fi anulata, iar drept urmare, este obligatia clientului sa ridice comanda de la curier. Comenzile plasate si neridicate sau refuzate la livrare duc la restrictionarea accesului pentru comenzi cu plata ramburs pe acest site. In acest caz, veti mai putea comanda doar achitand comanda cu cardul. Este corect de luat in considerare faptul ca taxele de livrare tur/retur pentru o comanda plasata si neridicata de catre client vor fi facturate de catre firmele de curierat inapoi magazinelor online – de aceea apelam la responsabilitatea fiecarui client de a receptiona comenzile efectuate.
Pot sa comand prin telefon, email sau WhatsApp?
Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online.
Sunt originale produsele comercializate?
Da, comercializam doar produse importate pe cai proprii sau de la reprezentanti ai fabricilor/ producatorilor. Produsele comercializate sunt autentice si conforme cu certificatul de autenticitate emis de fabricant.
De ce nu pot returna produsele desigilate?
Produsele de igiena nu pot fi returnate dacă au fost desigilate din motive de siguranta si pentru că sigilarea atesta faptul ca acestea sunt neutilizate. Conform legislatiei actuale, aceste produse trebuie returnate sigilate exact cum au fost primite.